

Kymmenen syytä olla aloittamatta sosiaalista myyntiä (ja yksi melko hyvä syy siihen, miksi pitäisi)
Tämän resurssin on julkaissut Artesian
Myynnin ammattilaiset, jotka ovat yhteydessä ostajiin varhaisessa vaiheessa, voittavat useammin. Yritysostajat tekevät yli puolet päätösprosessistaan verkossa, digitaalisesti ja sosiaalisten verkostojen kautta. Tämä on myyjille ennennäkemätön tilaisuus ottaa yhteyttä ajoissa, ymmärtää asiakkaan ongelmia, tutkia tarvetta ja esittää niihin paras mahdollinen ratkaisu usein ennen kuin muut edes huomaavat mahdollisuutta.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.
Henkilöstöstrategia, Johtamistyylit, Muutoksen johtaminen, Muutoksen hallinta, Vertailuanalyysi, Kilpailukykystrategia, Strateginen analyysi, Strategian muodostaminen, Ryhmänhallinta, Johtoryhmän hallinta, Palkkausstrategiat, Tulosohjaus