

Tämän päivän prosessiautomaatio on rakennettu vähäiselle koodille ja integraatiolle
Tämän resurssin on julkaissut ServiceNow
Innovaatiot ja digitaalinen muutos ovat kasvun ja selviytymisen kysymys tämän päivän yrityksille. Yritysten on sopeuduttava nopeammin kuin koskaan nopeaan markkinatilanteen muutoksiin luomalla uusia digitaalisia liiketoimintamalleja ja niihin liittyviä prosesseja.Niiden on myös muutettava olemassa olevat manuaaliset, tehottomat, jäsentämättömät prosessit automatisoiduiksi digitaalisiksi työnkuluiksi tuottavuuden vapauttamiseksi ja loistavien kokemusten tarjoamiseksi asiakkaille ja työntekijöille. Se on prosessiautomaation ydin.Muutosten kiihtymisen vuoksi yritysten on automatisoitava prosessit suuruusluokkaa nopeammin ja laajemmin kuin aikaisemmilla lähestymistavoilla on mahdollista. Tämä pätee sekä asiakaslähtöisiin liiketoimintaprosesseihin, jotka edistävät huipputason kasvua, että työntekijöille kohdistetuissa työprosesseissa, jotka lisäävät tuottavuutta ja tehokkuutta sekä parantavat tulosta. Nykyään onnistuneiden prosessiautomaatioaloitteiden on täytettävä useiden liiketoiminnan sidosryhmien tarpeet, mukaan lukien: Prosessien omistajat ja toiminnalliset johtajat koko liiketoiminnassa, Poikkitoiminnalliset muutostyöryhmän johtajat., Poikkitoiminnallisten huippuosaajien tiimien johtajat. , Prosessisuunnittelijat ja liiketoimintaprosessien analyytikot., Tieto-/prosessityöntekijät. Lue nyt lisätietoja prosessiautomaatiosta tämän päivän todellisuudessa.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.