

HR-tiimin opas liikematkustajien tyytyväisyyden mittaamiseen
Tämän resurssin on julkaissut TripActions
HR Teamin opas liikematkustajien tyytyväisyyden mittaamiseen luotiin auttamaan henkilötiimejä ymmärtämään paremmin, miten matkustaminen vaikuttaa organisaation työntekijöihin. Mittaamalla liikematkustajien tyytyväisyyttä HR-ammattilaiset voivat luoda ohjelmia, jotka auttavat heidän liikematkustajiaan – ja heidän yrityksiään – nousemaan uusiin korkeuksiin.Lataa opas, niin saat lisätietoja: Miten yritysten matkaohjelmat vaikuttavat työntekijöiden tyytyväisyyteen, Miksi on tärkeää arvioida säännöllisesti uudelleen liikematkustajien kokemuksia, Mitä kysymyksiä HR-tiimit kysyvät matkailijoita arvioidakseen ohjelman onnistumista.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.
Henkilöstöstrategia, Johtamistyylit, Muutoksen johtaminen, Muutoksen hallinta, Vertailuanalyysi, Kilpailukykystrategia, Strateginen analyysi, Strategian muodostaminen, Ryhmänhallinta, Johtoryhmän hallinta, Palkkausstrategiat, Tulosohjaus, Jaetut palvelut, Henkilöstön ulkoistaminen, Henkilöstömuutos, Henkilöstöpalvelujen toimitus, Liiketoimintaprosessien hallinta, Optimoiva tekniikka, Mobiilitekniikka