

Työntekijöiden ja asiakkaiden moraalin parantaminen aterioiden toimituksella
Tämän resurssin on julkaissut Uber for Business
Ruokaa käytetään usein sosiaalisten siteiden luomiseen, palkkion jakamiseen ja liikearvon luomiseen. Sinun, tiimisi jäsenten ja asiakkaiden väliset suhteet eivät ole poikkeus. Kun ihmiset etääntyvät fyysisesti, on olemassa mahdollisuus näyttää työntekijöillesi ja asiakkaillesi, että välität heistä edelleen.Tässä e-kirjassa tutkimme, kuinka aterioiden tarjoaminen työntekijöillesi, asiakkaillesi ja muille voi parantaa moraalia ja heidän yleistä hyvinvointiaan. Olipa kyseessä nouto tai toimitus, työaikana tai vapaa-aikana, yritykseesi yhteydessä olevien ihmisten ruokkiminen voi tarjota auttavan käden ja lisätä sitoutumista.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.
Korvaukset ja edut, Palkinnot ja kannustimet, Työntekijöiden palkinnot, Työntekijöiden korvaukset, Bonusrakenne, Henkilöstöedut, Terveysvakuutus, Eläkkeet ja eläke, Lomat ja sairausaika, Tasavertainen mahdollisuus, Henkilöstöhallinto, Oppiminen ja osaajien kehittäminen, Työntekijöiden koulutus, Osaajien kehittäminen, Työvoiman kehittäminen, Työntekijöiden motivaatio, Työntekijöiden suorituskyky, Koulutus ja kurssit, Johtamisen kehittäminen, Yrityksen laajuinen oppiminen, Uusien työntekijöiden integraatio, Osaajien hallinta, Työvoiman hallinta, Säännösten noudattaminen, Yritysten sosiaalinen vastuu, Väliaikainen ja ulkoistettu henkilökunta, Henkilökunnan koulutus, Työhönotto, Suorituskykyarviot